Ikväll blir det myskväll med film!

Kl 21:00 på TV4+

Där mitt hjärta finns

Amerikanskt drama från 2000. Novalee är 17 år och hon har aldrig haft ett riktigt hem. Det enda familjeliv hon haft är tillsammans med sin själviske pojkvän Willy Jack. När de två beger sig iväg på en resa dumpar Willy Novalee på en parkeringsplats vid ett varuhus. Novalee som är gravid och pank, har ingenstans att ta vägen så hon bestämmer sig för att flytta in på varuhuset. Allt går bra tills det är dags att föda, då blir hon upptäckt. Men hon får hjälp av två kvinnor, Sister och Lexie, och äntligen börjar hennes liv se ljusare ut och hon känner sig för första gången sedd och delaktig i en familj.

Jag har sett trailern och så långt verkar den bra! Jag har bunkrat upp med chips och Coca-Cola. Funderar på att ringa hem en pizza. Undrar om pizzagubben är het, isåfall kan jag nog överväga sonens önskemål.

Skämt åsido, här blir det inget hångel. ;)


Kommentarer
Postat av: Mli

Åh alltså den filmen är verkligen en av mina favoritfilmer! Så jäääkla bra!!!!

2009-03-08 @ 19:52:48
URL: http://galgbacke.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hej hej vi ska tydligen se samma film och den började för två min sedan :) men jag spelar in så slipper jag reklamen :P

Ska vi följa varandras bloggar på bloglovin?

Kram Lovisa

2009-03-08 @ 21:03:34
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0