2008-07-16 - Sova vore rätt gött...

...men tänkte gå igenom vad som hänt idag.

INTE MYCKET!

Jag och Kevin har lekt, älsklingen har sovit, byggt tak på verandan och åkt iväg till jobbet igen. Själv har jag gjort lite mer än bara lekt kanske. Städat, diskat, eldat och duschat. Är inte riktigt van vid att behöva planera duschande en timme innan. Har blivit lite bortskämd tror jag bestämt.

Älsklingen var till och med tvungen att fråga om jag visste hur man eldar. Nog för att jag bott i storstäder i nästan halva mitt liv, men jag minns faktiskt hur jag gjorde när jag var mindre. Inga problem här inte, det bor en pyroman i mig med.

Nu är det bara en ensam natt kvar, sen.... SEN har han SEMESTER!!

Nästa vecka blir det Kolmården. Ska kolla upp lite priser och sånt!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0