2008-07-26 - Njuter!!!

Är för tillfället helt ensam i huset, så jag passar på att blogga lite. Danne tog med sig sonen till sjön tillsammans med svärfar och smöret.

Vad har vi hittat på hittills då?

I onsdags var vi till Kolmården, jag, Danne, Lovisa och Kevin. Hett som tusan var det, men kul! Sonen körde minijeep alldeles själv, badade, tittade på djuren och självklart delfinshowen.

Igår var Lovisa barnvakt så jag och Danne tog med oss syrran och hennes karl till Örebro på bio samt käk. Hancock - Bra film, klart sevärd!

Därefter var älsklingen chaffis. Vi hämtade upp svärfar, smöret och två gubbar i Askersund, åkte hem, bytte bil (dög inte att åka Volvo tydligen), åkte tillbaks till Askersund där svärfar badade i hamnen. Han fattade inte att han var på en båt utan plumsade rätt i vattnet.

Idag ska jag träffa Ida. Blir en sväng till puben eller hugget, vi får se.


JAG VILL INTE ÅKA TILLBAKS TILL STOCKHOLM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0