En timme kvar

Om en timme kommer min älskling hem från jobbet.

Längtar efter honom som fan just nu. Måste få prata av mig. Han brukar ringa så fort han får täckning på mobilen. ;)

Ni förstår inte hur mycket jag önskar att jag kunde bo hemma nu. Jag behöver mina vänner mer än någonsin. Jag behöver mitt hjärta. Jag vill se min son lycklig. Jag knäcker mig snart. Det är inte långtifrån nu alltså.

Det känns skönt att ha möjligheten att komma ifrån och ta luft lite ibland. Hade jag inte haft den chansen så hade jag gått in i väggen för länge sen.

Missförstå mig inte, jag mår bra, jag älskar livet, mitt jobb och mina vänner. Men det är så mycket just nu. Så mycket...

Som sagt

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Ida

Saknar dig med hjärtat!! Men vi vet ju båda att i framtiden någon gång så är du närmare. Då finns du vid din kärlekssida o alla dina nära o kära här finns för o stötta o hjälpa.. Puss älskar

2008-12-11 @ 08:38:06
URL: http://angelsintheroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0