Fortfarande mycket

men det är bara att ta en sak i taget och ta tillvara på de glada stunderna, som Malin sa i en kommentar.

Idag har vi varit hemma. Jag har pratat med biträdande rektor på förskolan igen och nu börjar det hända grejer.
Mer personal är på intågande. Efter jullovet blir det en höjning av personalstyrkan från 2,75 till 3 heltid och barngruppen ska även bli mindre. Dessutom ska vi ha möte imorgon och fylla i diverse papper i och med ansökan om en resurs till Kevin.

Det lönar sig att kämpa!

Jag och Kevin var till affären idag. Utan utbrott! *skönt*

Sen hjälptes vi åt att "trolla fram" hemmagjorda köttbullar, Kevin och jag.

Nu ska vi städa lite här. Får se hur det går. ;)

Tack till Ida, mamma, Anneli, Lovisa och Älsklingen för att ni har orkat lyssna på en gråtandes Jenny i telefonen några dagar och peppat! Ni är guld värda, utan er vore jag ingen!


En sak i taget...

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är sååå stark gumman ! Bara du kvar som ska se det nu :) Vi häromkring finns för dig och prinskorv närsomhelst. Bara ett samtal bort. Puss på er, båda två.

2008-12-17 @ 21:05:50
URL: http://metrobloggen.se/galnamamman
Postat av: Ida

Du behöver inte tacka gumman.. Du finns ju där för mig.. Gör allt för dig de vet du.. Puss

2008-12-17 @ 23:07:03
URL: http://angelsintheroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0