Hände något otäckt inatt...

Jag, Daniel och Ronny satt och kollade på TV i godan ro när jag plötsligt fick jobbigt att andas.

Är kattallergiker och äter dubbel dos allergimedicin för att slippa besvär, men inatt funkade det inte.

Jag gick ut och tog lite frisk luft. Det har hjälpt förr när jag har fått sånahär anfall, men inte den här gången. Det blev bara värre och värre, fick panik och kippade efter luft och det bara pep i halsen på mig.

Danne slängde in mig i bilen och körde i ilfart bort till M för att kolla om där fanns någon bricanyl. Fanns inget.
Jag hade vid det här laget börjat känna pirrningar i både läppar, händer och fötter. Fick ingen luft... kunde inte prata... ännu mer panik!!

Vet inte om jag var vid medvetande hela tiden, men rätt som det var så kom M imot oss med bilen. Med bricanyl.

Tydligen hade både Ronny och Daniel försökt få tag i M som stack tidigare från sitt nattskift i panik för att praktiskt taget rädda livet på mig.


På hemvägen grät jag. Vi måste antagligen avliva katten. Jag vill inte det.... :(


Finns det någon som vill ha en genomgo kastrerad hankatt?!

Kommentarer
Postat av: Annie

Läskigt!!!

Inte visste jag att du var allergisk mot katter, men å andra sidan har jag aldrig varit med dig och nån katt heller...

Hoppas ni slipper avliva katten ?! Men vad gör man ?! Finns de ingen ni känner som kan ta den då ?! Så ni iaf slipper ta bor Henne/honom !!!



Gott nytt år på dig föresten (så här 1 dag i förväg hehe)

2008-12-30 @ 22:09:38
URL: http://annieslivochtankar.bloggagratis.se/
Postat av: The klanmedlem ! ;)

Är skrället rumsren ? Kanske kan övertala J till att vi kan ha den isf. Ålder,färg,lynne osv ?



Ett riktigt Gott Nytt År min vän, det förtjänar du ! Och ha det toppen ikväll ! ;)

2008-12-31 @ 12:27:39
URL: http://metrobloggen.se/galnamamman
Postat av: Malin

Usch visst är det läskigt.



Har alltid medicin hemma och med mig. Fast katter är inte så farligt. Nötter för mig.



Gott nytt år och grattis :-)

2008-12-31 @ 13:15:50
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0