Hemkommen från jobbet

Är nybadad och trött. Har myst ner mig i sängen med uppbullade täcken och kuddar som ryggstöd och laptopen i knät samt en *host* chipspåse *host* bredvid mig. (Det sista läste ni inte, eller hur?! ;) )

Det har gått bra på jobbet idag. Vi har druckit glögg mellan samtalen och haft julmusik i fikarummet. Riktig julstämning!

Älsklingen är dålig. Han har ont i halsen och har hög feber, såpass att han var tvungen att åka hem och lägga sig, stackarn. Önskar att jag vore där nu så jag kunde få stoppa om honom och serva med thé, soppa och Ipren. ;)

Imorgon är det jobb på schemat igen. Liksom nästkommande 10 dagar. Sen, SEN är det dags!!! Då får jag åka hem HEM! Och där ska jag stanna året ut. *lycka* !!!


Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0