Hemma i ghettot

Var framme i Stockholm vid 14-tiden. Åkte direkt bort till Fia och Jari på lite födelsedagsfika!
Jag unnade mig en saffransbulle. Det tyckte jag att jag var värd. =)

Nu är jag iallafall hemma. Och jag var inte glad när jag kom hem. Det första jag fick göra var att gå ut med sopor, diska och skura toaletten. Vill ju helst att det ska se någorlunda ut när sonen är hemma. Nog för att jag är slarvig av mig och kanske inte prioriterar dammsugning var och varannan dag och inte bryr mig om att det ligger leksaker över hela lägenheten, men när det kommer till äckel, då mår jag inte bra... Vill gärna ha rent omkring mig.

Men men...

Nu är Kevin också hemma. Vi sitter och myser, kollar på Saltkråkan. =)
Jag ska alldeles strax laga iordning lite mat till honom, eftersom han inte har ätit middag hos sin pappa.

Måste fundera ut något bra som jag också kan äta lite av.



Saknar min Daniel!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Men åååh vad äckligt !! Kollade du grönsakerna ? ;)

2008-12-10 @ 10:16:36
URL: http://www.metrobloggen.se/galnamamman
Postat av: Anneli

Det är något speciellt med killarna Lindh, för jag saknar min Ronny oxå. Jag vet inte vad de har gjort med oss, eftersom vi längtar ihjäl oss båda två när vi är ifrån dem. Det måste varit en riktig bra kärleksbrygg de serverat oss:)

Kramis på dig!

2008-12-10 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0