Julafton är snart över

Här har det varit fullt upp.

Tidigt i morse gick jag upp helt själv och spelade lite Wii - Bowling. Efter någon timmes svärande vaknade Lovisa och var med och spelade.

Efter en stund väckte jag Danne och vi gjorde oss iordning och drog iväg till hans farmor & farfar och åt mat och bytte julklappar. Jag fick ett jättesött guldhalsband av Daniel och en massa annat fint!

Vid 14:55 åkte vi hem och kollade på Kalle Ankas Jul, bara vi två. Så mysigt! Jag slog in lite klappar under tiden och därefter åkte vi hem till mamma på julfika. Lillebror fick ett Wii i julklapp och vi utmanade varandra i bowling.

Dessvärre gav min träning inte något resultat. Morsan sopade mattan med oss, 210 poäng jämfört med tvåan (jag) som låg på 140 nånting... Typiskt...

Nu är vi hemma, eldar och myser. Danne spelar Wii och jag sitter här och går igenom några bloggar!

(För övrigt så tror jag bestämt att min familj vill ta död på oss. Danne fick ett flak öl i julklapp av min mamma och jag fick en limpa cigaretter av syrran. Haha!)

Hoppas att ni alla haft en riktigt bra dag. Speciellt tack till dig som skrev en alldeles personlig julhälsning till mig i din blogg. Man tackar!



Än en gång - GOD JUL önskar Kaosets Gudinna, aka "Klanledaren"
(ja vi säger så iaf)

Kommentarer
Postat av: FIa

Ho ho ho !



Kolla in min blogg, inlägg gangster, och lämna förslag på vad du tycker ;)

2008-12-25 @ 11:59:28
URL: http://metrobloggen.se/galnamamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0