Myser & myser

Idag har det varit lugnt. Vaknade lite för sent kanske, men vadå, vi är ju barnlediga och jobblediga. ;)

På eftermiddagen kom svärfar och Anneli hem. Svärfar åker till värmen imorgon och blir borta i två veckor. Unnar honom verkligen det!

När de två åkte så smet vi också iväg. Först till affären och handlade, sen till mamma för att dricka kaffe. De var tyvärr inte hemma, så vi for iväg till mormor istället där vi fikade och kollade på dansbandskampen. Mysigt!!

Nu är vi hemma igen, älsklingen har eldat och jag har lagat mat. Blev köttfärssås med spaghetti åt honom. Jag var duktig och bytte ut spaghettin mot sallad. Har fuskat hela helgen... INTE BRA!!

Just det, ställde mig på vågen också. Och kunde GLATT konstatera att jag minskat TRE KILO under denna dryga vecka som jag kört med den nya kosten. *GLAD*!!!!!!

Nu ska vi mysa ännu mer. Älsklingen har tänt massa ljus och vi ska spela lite SuperNintendo. *nostalgi*

Hoppas att ni har det lika bra som mig!

Trivs verkligen här, det är en stor skillnad mellan Jenny-humöret i Stockholm och Jenny-humöret på landet.



Här trivs jag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0