Nu äntligen

Nu börjar klockan närma sig den tiden då älsklingen kommer upp från gruvhålet!

Jag ska göra mig iordning för natten så det bara är att somna efter att vi pratat. Saknar honom något så otroligt. Vet att jag tjatar om det men det här är min blogg och jag skriver vad jag vill. ;)

Kom på en sak till som måste noteras i Kevin-boken så både fröknar och pappa kan hjälpa till att förbereda sonen.

På tisdag är det nämligen dags för första besöket på BUP. Skrev att jag hämtar honom tidigt och att de gärna får prata om att Kevin ska dit, så han förbereder sig mentalt innan det är dags. Annars blir det lätt utbrott och det vill vi ju helst undvika. =)

Boken är ett roligt påfynd även för min del,som gillar att pyssla och skriva!


Så, GODNATT med er, vi "ses" imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0