Nu är jag trött

Satt och läste lite bloggar med kinden lutad mot handen och armbågen i bordet. Och somnar till!!

Var seriöst tvungen att sätta mig rakt och skaka på huvudet för att komma igång igen.

Det har varit tufft de senaste dagarna. Inte mycket sömn, varesig i veckan eller under helgen (hmm).
Och så stress på det, samt en hel del orosmoment.

Borde kanske gå och lägga mig? Men vaknar jag då kl 22.20 när älsklingen ringer?

Vill ju inte missa honom liksom. =(


Kevin-boken är förövrigt ifylld för dagen. Skrev ner det jag nämnde i tidigare inlägg. Kevin ville dock att jag skulle lägga till en viktig detalj.

Han vill ha pepparkaksdräkten på sig imorgon när han går till dagis. Jag lovade att han fick det. Då sa han åt mig att skriva det i boken. Vilket jag gjorde. ;)

Nej. Nu måste jag hitta på något att göra så jag håller mig vaken.



Tvättmaskinen verkar vara klar. Hänga tvätt kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0