Snabb-blogg

Jag har det fortfarande bra.

Daniel jobbar, men här är det fullt hus. Morgan, Anneli och Lovisa är här. Anneli är påväg att åka, Lovisa likaså, medan Morgan och jag ska försöka oss på lite SuperNintendo. ;)

Ikväll vid 22-tiden blir det middag. Potatisgratäng med fläskfilé. Jag byter ut potatisen mot en god sallad.

Är RIKTIGT stolt över mig själv som lyckas hålla dieten!! Sötsuget är som bortblåst, det trodde jag aldrig skulle vara möjligt!

Känner en enorm förbättring av humöret också. Jag mår faktiskt riktigt bra! Inte irriterad eller deppig, allt känns SKITBRA! :)

Tänk att en så liten förändring som ändrade matrutiner kan göra så mycket!

Jag är IMPONERAD!

Så, nu ska jag vara social igen.


KRAM på er! =)

Kommentarer
Postat av: Annie

Duktig du é !!!

Själv kör jag igång IGEN (vet inte vilken ggr i ordningen haha) efter jul & nyår och alla festligheter... Bäst så!!! haha

2008-12-08 @ 21:12:07
URL: http://annieslivochtankar.bloggagratis.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Åh, jag vill också spela supernintendo!

2008-12-08 @ 23:00:50
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0