Stulen lista från Galna Mamman

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?

Jadå det är inga fel med det.

 2. Saknar du något i ditt liv?

Nja, har ju allt nästan. Förutom pengar. Så det önskar jag mig. Ett plusbelopp istället för ett minusbelopp. =)

 3. Sommar eller vinter?

Sommar!

 4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?

Hans blick. Och öronen förstås.


 5. Vilken är den bästa julklapp du fått?

Kevin. Att få med honom hem från sjukhuset lagom till jul.


 6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?

Ja det gör jag.

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?

I Zinkgruvan, fast med medelhavsvärme.

 8. Finns det något du ångrar att du gjort?


Massor. Men jag ser mina snedsteg som erfarenheter. Jag hade aldrig varit den jag är idag utan mina klavertramp. ;)


9. Hur många barn vill du ha?


Ett till. Men Danne vill ha två och det har jag inget emot heller.

 10. Har du återkommande drömmar?

Inte så ofta längre. Går i perioder
.

 11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?

 Potatisgratäng med fläskfilé. Fast eftersom jag inte ska äta kolhydrater så får jag välja fläskfilé enbart.

 12. Märkeskläder eller inte?

Jag blandar helst.

13. Vart ska du/ni fira jul?

Hos Danne. Och hans farföräldrar. Och hos mamma. Och hos svärmor. Och hos mina morföräldrar. Blir mycket farande. =)


 14. Har du ett nyårslöfte?

Att fortsätta med min diet. Än sålänge har jag inte gjort några större avvikelser. Och jag får redan igen knappen på byxorna!!

 15. Vad har du för planer för dagen?

Ska mysa ner mig i sängen och bota influensan tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Annie

Stal den av dig :-)

Hoppas att de var ok ??

2008-12-01 @ 21:23:18
URL: http://annieslivochtankar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0