VAB

Det är verkligen inte bra det här. Absolut inte. Var tvungen att stanna hemma med sonen idag. Anledningen vill jag inte ta här i bloggen.

Men, just denna bit får mig att få så ont i magen och själen. Jag älskar min son över allt annat och jag vill aldrig se honom i det tillståndet han var i imorse igen. Aldrig. Jag tillåter det inte.

Rosie och Selma har varit här med oss idag. De kom vid 11-tiden och har precis åkt hem. Vi har lunchat, ätit middag, druckit en massa kaffe, pratat om allt och inget...

Jag har inte kunnat sitta stilla utan har sprungit runt i timmar med disktrasan i hösta hugg.

Barnen ville leka med lera. Tyvärr var Kevins Play-Doh alldeles torrt. Men jag var duktig och gjorde en egen trolldeg! Ska lägga ut receptet här  senare, om någon vill ha! Trollen satt still bra länge och grejade, gjorde fiskar och fåglar, får och tomtar.

Efter middagen badade barnen medan jag sprang och plockade leksaker och diskade.

Det var första gången som Selma och Kevin träffades. De gick jättebra ihop, båda blev mycket lugnare i varandras sällskap, även om ljudnivån var på topp. ;)

Var inget bråk om någonting, de samsades om leksakerna som Kevin annars har stora problem med att dela med sig av. Det var skitkul faktiskt, tack Rosie!

Nu ska jag slappa ett par timmar känner jag!


Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0