Äta sand?

-X- säger:

jag har faktiskt varit och köpt sand idag :D


Jenny säger:

SAND?


-X- säger:

ja sand på burk
som jag kan leka med och lukta på
vet inte om jag vågar smaka även om jag är jävligt sugen :P

Jenny säger:

hahaha är du sugen på sand????


-X- säger:

ja jag har inte kunnat tänka på annat på flera veckor..


Jenny säger:

HAHHHAHAHHAHA


-X- säger:

så idag har jag varit runt i typ 100 butiker tills jag hittade rätt


Jenny säger:

du är knäpp.


Kanske ska påpeka att hon är gravid och ska föda om bara några dagar?! ;)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hon ÄR knäpp!!

2008-11-25 @ 21:56:44
Postat av: Moni

kikar in o säger hej, hoppas du haft en bra dag ?!

2008-11-25 @ 22:28:04
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Ida

Fullt normalt ju.. vet många som ätit sand när dom varit gravida.. Själv höll ja mig till saltgurka o spenat..

2008-11-25 @ 22:51:36
URL: http://angelsintheroom.blogspot.com
Postat av: Kim

Woho en person som tycker jag är fullt normal iaf, det kanske finns hopp =D

2008-11-25 @ 23:47:46
Postat av: Maria

haha..jag trodde jag ver ensam om att vara sugen på sand! Jag är oxå gravid och kan inte sluta tänka på sand!

2009-08-28 @ 14:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0