Då var vi hemma igen!

Efter mat, disk och dusch for vi iväg till Fia och hennes mysiga familj och hälsade på! Pratade massa strunt och åt gott.

Fia är en tjej som jag kom i kontakt med genom min gamla blogg. En tjej som känner till mig sen tidigare genom andra. Eller... Känt till är väl lite fel. Hört talas om stämmer nog bättre. Vem jag egentligen är fick hon reda på via min blogg. Eller vad säger du, Fia? ;)

Hon har varit med nu i något år. Stöttat och funnits där när det har varit tungt. Lyst upp min vardag ytterligare när jag haft bättre dagar. Peppat mig i allmänhet. En riktig bloggvän, helt enkelt. Senare bytte vi nummer och har hörts på telefon och sms flertalet gånger. LÄNGE pratat om att vi "måste få till en dag då vi kan ses och fika". Den dagen kom alltså idag!

Underbar människa, underbara ungar och en underbar karl. Enkla och jordnära allihop, inget skådespeleri där inte.

Vi åkte därifrån vid 19-tiden. Kevin slocknade i vagnen och har sovit sen dess, helt färdig efter dagens busande. Enya och Kevin gick bra ihop. De pussades till och med innan vi skulle gå. ;)

Tack gumman för allt, det var skitkul att träffa dig. Det måste vi göra om så fort vi kan. =)


Sonen slocknade på två röda i vagnen ;)

Kommentarer
Postat av: Galna Mamman

Ååååh vad fin du är ! Blir ju alldeles tårögd när jag läser ;) Kan ju tillägga att karln sa på kvällen "hon var ju skitbra, ärlig och nere på jorden med oss andra".



Kraaaaaaaaaam

2008-11-17 @ 11:06:44
URL: http://galnafamiljen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0