Det är ju bra märkligt...

Har ju som ni vet fullt upp idag. Läkarbesöket är avklarat,
nu är jag igång med röjningen här hemma.

Vid 17-snåret måste jag dra mig in till stan för att möta Danne, sen ska vi till Sabina och fira hennes 25-årsdag. Hon fyller på söndag. =)

Iallafall. När jag kom hem blippade det på MSN. Det var Angelica som undrar vad jag gör i eftermiddag.
Eftersom hon bor 15 mil härifrån så undrade jag ju givetvis vad det gällde så jag ringde upp.

Frågan: Är du barnledig? Vill du med på Rockkryssningen ikväll, vi har en biljett över?

Damn, hade verkligen velat haka på....

Nu precis ringde Carro. "Vad gör du? Var är du? Jag är i sthlm, ska vi ses ikväll?"

Damn igen. Carro bor 20 mil härifrån och vi hinner aldrig ses. Inte den här gången heller om de inte hinner smita förbi typ NU på en fika.

Varför ska allt komma samtidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0