Djurplågeri!

Satt och kollade på Insider igår. Programmet handlade om djursex och vanvårdade hundar.

Vad är det för fel på folk egentligen? Hur upphetsande kan det vara att sätta på en häst? Och sedan stå och ljuga om det. Trots alla bevis. Jag skrattade så jag grät när han började berätta att han minsann var muslim och det var rasister som försökte sätta dit honom genom att sno en använd kondom under hans säng och springa till stallet för att hälla sperma i båset, sen tillbaks till honom för att lägga sågspån i hans byxficka.

Ja jag säger då det... Det finns folk till allt!! Paranoida stackare säger jag bara...

Sen var det tanten som blivit av med sin hund. Henne tyckte jag riktigt synd om. Fast egentligen tycker jag att det är lite djurplågeri att ha hund överhuvudtaget i en lägenhet.

Djur ska kunna springa fritt i naturen. Djur hör inte hemma i tätbebyggda områden.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller med dig, folk är verkligen sjuka i huvudet.



Men det där med att man inte ska ha hund i lägenhet håller jag inte med om. jag har det och såklart åker amn till skogen ibland och går promeander med den iaf. spelar ingen roll vart man har hunden så länge den mår bra och man tar hand om den.



fin blogg du har. Kram

2008-11-15 @ 00:46:04
URL: http://staig.devote.se
Postat av: Ellen

Jag håller med Johanna som skrivit innan. Bara man tar hand om hunden då är allt frid och fröjd! Hunden har det troligtvis bättre i en lägenhet med en snäll ägare än på något djurhem där 20 andra djur sitter och tjuter hela dagarna.

2008-11-18 @ 15:40:49
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0