Fick en chock!

Loggade in alldeles nyss här på bloggen och fick se att jag hade 10(!!!) nya kommentarer som hade rullat in inatt och i förmiddags. Min första reaktion var en suck. "Nu är stalkern igång igen"...

Men så var det inte! =)

Jättekul att så många läser och faktiskt bryr sig! Har även fått mitt första fanmail (HAHA) !!

En extra stor kram vill jag ge till Beckan som har kommit med grymt mycket bra tips och råd gällande sonen och hans diagnos.

Beckan hamnar helt klart bland mina favoritbloggar, hon verkar veta vad det handlar om och har en son med liknande problematik. Gå gärna in och kika där, hälsa från mig. =)


Min hals är för övrigt inte bra. Har knappt någon röst. Inte så lätt att sitta i telefonen då, så jag är hemma idag också.

Idag tänkte jag röja lite här hemma. Förresten, är det någon som är nyfiken på att se hur vi bor? =)

KRAM och TACK allihop!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är alltid nyfiken på bilder från folks hem :)

2008-11-28 @ 12:09:51
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag vill se ! =) Du har ju sett mitt katastrofområde ;)

2008-11-28 @ 12:25:58
URL: http://metrobloggen.se/galnamamman
Postat av: Nella

klart vi är! :)

2008-11-28 @ 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0