Förhandsvisning av Beverly Hills 90210



Då var man hemma, trött och sliten men har haft en riktigt rolig kväll med min arbetskamrat Kim och våra chefer Fredrik och Christian (inte han på bilden i tidigare inlägg), samt f.d. chefen Petra.

Grabbarna var väl sisådär lagom intresserade av själva serien, fast jag tror nog att de hade kul ändå med tanke på att de var omringade av ett par hundra tjejer i biosalongen.

Varsin Goodiebag fick vi också. Jag fick två. Christian var nämligen så snäll att han gav mig sin. Bytte mot en cigarett och en arbetsprestation under morgondagen, DEAL säger jag. Inga problem, större krav än så har jag haft på mig i mina dagar... ;)

Ett känt ansikte var där. Kenza - med sin systemkamera i högsta hugg. Själv hade jag bara en fattig mobilkamera, men lyckades få till iallafall två foton.

Recension av serien kommer under kvällen!

Kommentarer
Postat av: Anna

På måndag är det obligatoriskt hemma hos mig att titta på nya serien :o)

2008-11-19 @ 21:14:20
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0