Fuskar lite idag med...

Men några rader har jag fått strukit över iallafall. Känner mig duktig ändå. =)

Så var det helg. Sonen är hemma, ligger och sover brevid mig här i sängen.
Ska bära in honom i hans rum snart, men det är ju så underbart mysigt att ha honom brevid sig, så jag vet inte riktigt om jag ska bära över honom ändå. Det märks.

Helgens planer:

Kevins pappa kommer över tillsammans med fd svärmor. Vi ska fylla i lite papper till kommande barnläkarbesök. Han ska efter mycket om och men utredas för eventuell bokstavsdiagnos, för er som inte vet. Så det är rätt mycket just nu.

Ska fika med Galna Mamman.

Camilla kommer hit på söndag. Vi har bokat filmkväll. Klurar lite på om vi ska höra med de andra brudarna på jobbet om de också vill komma, eller vad säger du Camilla? Kan fixa nån form av knytis. =)

Sen var det ju det här med röjningen. Får se hur mycket som blir gjort av det. Lite ska jag nog klara av. Det beror på vilket humör Kevin är på... ;)

Just nu är jag rätt så trött efter denna vecka, så det blir lite slösurfande för min del. Lugnt och skönt. Första helgen på länge som jag inte är hemma hos Daniel. Klart jag saknar honom, men det är ändå skönt att få lite gjort i lägenheten. Kan ju inte se ut hur som helst heller...

Daniel förresten. Han har planer. Krogkväll. Fick just ett SMS där han frågade om han skulle ringa när han kom hem. Klart han får det. För jag ska då inte ringa, vill ju inte bli misstänkt för att vara svartsjuk. Även om jag är det.... litegrann...


Vad har ni för er i helgen?






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0