Morgondagens planer i bilder


Först ska jag och sonen åka hemifrån


Ta pendeltåget hit och byta till tåget som går...


...hit


Därefter ska vi ta en promenad hit

När vi är klara där ska vi ta en promenad till Kevins pappa.
Det är hans helg nu.


Sen ska jag ta pendeltåget härifrån


Byta tåg här


Hoppa av tåget och gå hem där jag ska städa lite och göra mig klar för att...


Åka pendeltåg...


...hit där jag ska möta upp...


Mitt hjärta


Skynda oss hit för att åka...


...hem igen där Danne ska duscha och göra sig iordning.
Sen tar vi pendeltåget...


...hit igen för att byta och åka...


...hit. Gå en liten bit hem till...


SABINA!!!!

När vi har blivit riktigt fulla och odrägliga så ska vi gå...


hit. Åka hela vägen...


...hit. Byta tåg. Åka...


... HEM igen och...


Där slutade bildbevisen. ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

haha, hoppas du har bra kondis :P

ingen dålig resa imorgon..

2008-11-20 @ 20:55:10
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0