Hemma igen

Hungrig som få, har tryckt i mig min Brie som jag köpte igår. Men nu då?

Är lika trött som jag är hungrig så jag funderar på att sova istället.

Måste bara ringa älsklingen först. Och röka. Och ta ett bad kanske?

Mja. Ett bad låter faktiskt lockande... ;)

Funderar lite också. Falska människor har man ju träffat på i sitt liv. Som utnyttjar en och sedan kastar bort en som skit bara för att man inte passar in i deras världsbild. Jag är jag, jag har mina brister, men jag ställer upp för mina vänner så gott jag kan. Men det duger inte för alla.

Saknar mina vänner därhemma. Ni har varsin del av mitt hjärta. Vårda er del ömt är ni snälla för det gör ont att få det krossat. Jag lovar att vårda era.

Tycker inte om människor som tror sig vara förmer än alla andra!

Kommentarer
Postat av: angelica

tjoo missade att du ringde mig igår kväll har bytt ring signal på mobilen så ja hörde den inte.... massa kramar

2008-11-30 @ 08:32:26
Postat av: Ida

Älskar dig de vet du!! Puss

2008-12-01 @ 09:44:31
URL: http://angelsintheroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0