Jag får aldrig jobba...

Blev lite smått rädd när jag hörde att det går halsfluss på jobbet, så jag bokade en tid hos läkaren i förmiddags. Och givetvis ska jag vara en av dem lyckliga som åkt på skiten.

Är så less, känner mig inte så dålig, trots feber. Hade en rätt hög sänka dock så jag får väl stanna hemma då, för att inte smitta ner resten av världen.

Nu ska jag kolla IP-loggen och se om stalkern har vaknat till liv än. Brukar bli mellan 30-100 sidvisningar om dagen bara från denne.

Man ser förresten IP på varenda kommentar som kommer in här på blogg.se. Så du kan sluta upp med att hitta på olika nicknames, jag ser ändå att det är du.

Jag hoppas för din sons skull att du faktiskt tar tag i det här med en psykundersökning. Speciellt med tanke på att du trots att jag spårat dig låtsas som ingenting och fortsätter att utge dig för att vara andra.

IP-spårning, here we go!

Kommentarer
Postat av: Dockmamman som blivit Häxmamman

En del är dumma och förstår inte sitt bästa, det är ju så att man kan få fram vem som skriver dumma kommentarer...



Skit i den/Kram

2008-11-24 @ 14:39:45
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/
Postat av: filiduttan

Det är ju helt sanslöst... man blir ju mörkrädd!

2008-11-24 @ 15:59:30
URL: http://filiduttan.blogg.se/
Postat av: Jennie

..men gud vad läskigt. :S Inte att bli spårad (hihi), men att ha en stalker...usch!

2008-11-24 @ 20:51:12
Postat av: Gud

Vilket skitsnack! Anklagar någon som är oskyldig!Det vet jag ,för det är jag som har skickat inläggen och ser nu hur man har kan få andra genom sin paranoida tro på att det är en viss person som är utpekad,finns inget att tillägga, eller hur?Alla kan inte ta allt för givet. Vi rimmar på det:SLUTSKRIVET!

2008-11-25 @ 01:24:04
Postat av: Kaosets Gudinna

Tror du att du är Gud nu också? Du slutar då aldrig förvåna mig.

2008-11-25 @ 01:38:05
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0