Jag hjälper dig med julrimmet!

Nu är det snart jul och många stressar iväg för att handla klappar till alla nära och kära.

I vissa familjer har man som tradition att märka alla paket med ett litet rim. Jättemysigt, men ack så jobbigt när man har idétorka sådär dan före dan och inte alls kan komma på något bra rim.

Jag tänkte därför hjälpa er med detta I-landsproblem.

Så, lämna en kommentar, berätta vad ni har köpt och till vem, så ska jag rimma ihop något åt dig!

Vill du vara anonym så säg till i kommentaren.

KÖR PÅ!



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! jag har köpt en dvd och en ny cd skiva som båda inehåller guns n roses. Min kille kan dö för dom. och nu undrar jag om du kan hjälpa mej med ett rim:D tack på förhand..

Kram

2008-12-13 @ 02:55:23
URL: http://enungmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0