Kvällen

Har haft en bra kväll trots allt. Smärtan är som sagt över och imorgon ska jag jobba.

Har pratat mycket i telefon, dels med älsklingen såklart, men även med Ida och Jossan, min syster.

Jossan ska iväg på kryssning i helgen och undrade om hon skulle köpa med nåt. Jag beställde en limpa cigaretter. Är klart billigare att köpa på havet än på land. =)

Skulle egentligen behöva lägga mig nu, men jag har sovit till och från hela dagen så det blir nog svårt att somna.

Sitter här ett tag till!


Vad har ni för er?

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för att du finns o ja får vara lite "ego" ibland o prata om mig när ja är ledsen.. puss

2008-11-13 @ 00:35:30
URL: http://angelsintheroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0