Likheten mellan mig och Kenza

Nu snackar vi inte utseendemässig likhet. Så snygg har jag aldrig varit och kommer heller aldrig att bli. ;)


 Det är personligheten och det vilda "hjälp jag såg en kändis jag tror jag dööör"-livet jag syftar till.

Det började väl lite smått i högstadiet. När jag rymde från en liten by på landet till Stockholm för att se på Peter André.



Egentligen var inte musiken det minsta tilltalande. Klicka på bilden så förstår ni varför jag ville se honom. *flinar*



Vill ni höra storyn om mitt vilda fjortisliv? Lämna en kommentar... ;)

Kommentarer
Postat av: Emily

Klart vi vill veta!

2008-11-18 @ 20:14:55
URL: http://duagava.blogg.se/
Postat av: Jag

Åh jag är också lite sån... Jobbigt men sant. Och jag är ändå 20 år, fattar inte när det här ska sluta och jag ska växa upp och börja pensionsspara!

2008-11-18 @ 20:17:28
URL: http://mittlivsomhemlig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! Jag var typ 8 och helt galen i honom!! =)

2008-11-29 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0