Metrobloggen



Ett alltför vanligt meddelande man får när man ska in där och blogga eller kanske läsa.

Metrobloggen är otroligt oseriösa i mina ögon. Jag bloggade där i nästan ett år, innan jag gav upp.
Dels har de alla dessa tekniska problem som uppstår titt som tätt. Och den dåliga layouten. Där har man inte någon större möjlighet att fixa någon bättre design, utan alla bloggar ser i princip likadana ut. Så trist!
Verkar inte vara någon vidare bright tekniker som sitter bakom deras underhåll av servrar och utformning av layout.

Sen har vi det här med lönen. Har man nått över 5000 sidvisningar under en månadsperiod så ska man få betalt. Om Metrobloggen har lust, vill säga. Jag kom upp i runt 7000 sidvisningar första månaden som aktiv. Hörde aldrig något från dem. Mailade och frågade, men fick aldrig något svar.

Blev lite less och lade bloggandet på is i några månader. Startade därefter upp igen. Hade massor av läsare, men fick inte betalt då heller. Fortfarande inget svar från Metrobloggen.

För ett par veckor sedan gav jag upp. Jag anser att det är helt fel att som ett stort företag lura människor på det här viset. Det är inga stora summor det handlar om och det är inte pengarna som är grejen. Det är själva principen som gör mig så förbannad!

Så. Bojkotta oseriösa Metrobloggen framöver. Det gör iallafall jag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag såg det där att dom hade undehåll när jag skulle in och läsa en blogg. Så jävla dumt mot dom som har bloggar där...

2008-11-26 @ 21:21:01
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Annie

Som jag oxå gjort....

2008-11-26 @ 21:35:16
URL: http://annieslivochtankar.bloggagratis.se/
Postat av: Saannis-Ung Blivande Fru

Jo kan hålla med om att det är drygt på metrobloggen med alla dessa tekniska fel som uppstår varje månad efter nollställning. Men jag har nu två bloggar som innehåller densamme. Sen på metrobloggen försöker man göra det bästa utav designer. Ska snart lägga upp min juldesign så kolla gärna in den sen. Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0