Min morgon

Vaknade sent. Snoozade en halvtimme bara för att.  Gick upp, gick på toa. Slog på lyset. Elen dog i halva lägenheten. Gick till proppskåpet. Krånglade massor för att hitta rätt säkring som hade gått. Ryckte och slet i varenda en, men inte fan hittade jag något.

Irriterad som få. Gick ut och rökte i bara t-shirt. Kallt kallt kallt.

In igen. Skruvade lite till. Av någon anledning hade jag inte skruvat på säkring nr 6. Märkligt.

Hittade felet. På med lyset. Slängde på mig kläder. Borstade tänderna. På med jackan. 5 min kvar innan tåget går.
Känns konstigt. Märker att jag missat att ta på mig BH:n. In igen. Av med tröjorna. På med BH. På med jackan.

Ut. Fort fort. Märker att jag inte har några cigaretter. Missar tåget. Köper cigg. Röker. Slappnar av. På nästa tåg.

Och nu sitter jag på jobbet....

Kommentarer
Postat av: Galna Mamman

Duuu ... Ska du fara hem i helgen ? Annars kanske .. Ja du vet. Kaffe ? :p

2008-11-14 @ 11:52:02
URL: http://galnafamiljen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0