"Mobilen var lite skitig, så jag tvättade den i 60 grader"

Fick ett mail från en bekant som fick mig att småle lite. Stackarn!!

Hej allihop!!
jag har råkat tvätta min mobil telefon i tvättmaskinen idag.. jätte lyckat jag vet!!! Men men jag har köpt ny-jag har samma nummer som tiidgare men alla era nummer är borta.. så antingen mejlar ni mig era nummer eller så sms:ar ni dem till mig...

Tack allesammans puss på er!


Duktigt jobbat tjejen!! Låter som nåt jag skulle kunna fixa rätt så enkelt. Själv är jag expert på att tvätta tändare. Och pengar.

Kolla ALLTID fickorna innan ni slänger nåt i tvätten. Och dubbelkolla innan kläderna åker in i maskinen. =)

Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Haha, inte så bra, måste vara kallt om fossingarna..du får göra inbrott i ditt eget förråd haha!

2008-11-26 @ 21:56:46
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Elin

Min lillebror lyckades spola ner sin i toaletten. Det tycker jag nästan att han skulle ha ett pris för! skratt

2008-11-26 @ 22:23:48
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0