Nu vill jag att ni hör på, familjen Lindholm

Nu är jag förbannat TRÖTT på ert ständiga tjafs, alla "anonyma" kommentarer och annat tjafs.

Sluta upp med att skvallra runt, hitta på lögner och vända varenda sak jag gör till det negativa.

Så har det alltid varit med er. Gör jag si gör jag fel. Gör jag så gör jag också fel.

Ni är nu polisanmälda, hela högen är angedda som misstänkta och en abuseanmälan har farit iväg till bredbandsbolaget.

Polisanmälan dras tillbaks när den skyldige ger sig tillkänna samt när jag har fått en ordentlig ursäkt för allt ni har hållt på med under alla dessa år.

Kommentarer
Postat av: Fia

Bra gumman ! Nu får det banne mig vara nog ! Finns här för dig och prinskorven. Kram kram

2008-11-25 @ 16:28:06
URL: http://metrobloggen.se/galnamamman
Postat av: Ida

De e bra gumman.. Dags att säga ifrån på skarpen.. Visst e de skönt med Ipkoll.. 'ler*

2008-11-25 @ 17:44:58
URL: http://angelsintheroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0