Porrannonser på jobbet

(Lånad bild)


Hade en lite skrivarincident nyss. Råkade klicka fel när jag skulle skriva ut en rolig artikel förra rasten och skrev istället ut en annons för en strippklubb.  FEM exemplar dessutom. :S

Eftersom jag märkte felet direkt rusade jag iväg till printerrummet för att radera alla spår efter min lilla incident. Men till min fasa var skiten PAJ. Vilket alltså innebar att om jag inte åtgärdat problemet så skulle denna utskrift att ske vid ett senare tillfälle.

Det var ju bara till att kavla upp ärmarna och få igång maskinen från stenåldern igen. Herregud. Det var papper som hade fastnat lite här och var, grejer som satt löst och jag vet inte allt.

Men, efter en bruten tumnagel och hundratals rosslande svärord fick jag igång den. Givetvis var det ett par hundra dokument som låg i kö för utskrift och pappret tog slut emellanåt.

Mina papper kom aldrig. Undrar vad som hände? PINSAMT är det.

Men....

Jag lyckades iallafall laga skrivaren.

Kommentarer
Postat av: Jezara

Ja du e rolig du...

Konstigt att allt pajar när du är i farten...HIHIHIHI



Love you!

2008-11-29 @ 16:47:07
Postat av: Osna

Hahahaha!

2008-11-29 @ 18:27:12
Postat av: Sabina

Du vet att du kan avbryta utskriften från din dator va? (:

2008-11-29 @ 18:30:09
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0