Så var man ensam igen.

Hatar det. Ja det gör jag. Det är hemskt att behöva överge den man älskar och veta att man inte kan ses på flera veckor igen. Långdistansförhållande SUGER.

Vi har haft det jättemysigt.

I fredags var vi till Sabina på partaj. I lördags var vi ute på restaurang och åt gott. Sen åkte vi iväg till Gröna Lund på julmarknad.

Idag har vi bara myst. Legat i sängen hela dagen och kollat på TV och slösurfat lite tillsammans. Spelat lite kort. Bara varit.

Jag sov jätteilla inatt på grund av halsont. Har lika ont nu, fast jag har tagit Ipren som dövar det värsta.

Bara det inte är halsfluss. Bara det går över tills imorgon för då ska jag jobba. Annars blir det svårt att prata i telefon. Till jobbet ska jag oavsett. Har inte råd att vara hemma.=(

Nu ska jag krypa ner under täcket, torka tårarna och lyssna på vinden som slår mot rutorna. Det är snöstorm här.

Kommentarer
Postat av: Vem

Kevin kanske torkar sina tårar,varför då?

2008-11-23 @ 23:35:59
Postat av: Kaosets Gudinna

Kanske för att han också ville träffa Danne i helgen? ;)

2008-11-23 @ 23:47:04
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Ensam

Inga kommentarer.Men tårarna rinner!

2008-11-23 @ 23:49:05
Postat av: Kaosets Gudinna

Okej. Berätta gärna varför för så vitt jag vet har han haft det bra hemma hos sin pappa i helgen!

2008-11-23 @ 23:53:11
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Noll

Kevin älskar mamma o pappa. Kevin behöver bli bekräftad.Han mår dåligt,vet inte var han hör hemma.

Svar:Sammanhållning på lika villkor=Kevins bästa!

2008-11-24 @ 00:13:45
Postat av: Kaosets Gudinna

Ring eller maila mig istället för att pladdra goja på min blogg.

2008-11-24 @ 00:16:43
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Kaosets Gudinna

Förtydligande:



Ring mig nu. Jag är vaken. Om du vågar stå för vem du är för en gångs skull, så att säga.

2008-11-24 @ 00:19:03
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har också långdistansförhållande med en kille som heter danne! jag vet hur de känns! ;D roligt sammanträffande fan!

2008-11-25 @ 17:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0