Skeppet sjunker...

Jag mår inte bra. Allt känns bara skit. Har ont, orkar ingenting, äter knappt, sover mest hela tiden.

Cigaretterna är slut. Vågar inte ta mig utanför dörren. Va fan, jag kan knappt gå till toaletten utan att det svartnar för ögonen.

Känner mig så enormt ensam!


Hemmet ser ut som ett jävla bombnedslag. Jag känner mig som Beirut själv, har inte borstat håret på två dygn nu.
Sonen är hemma hos sin pappa och är sjuk. Igen.

Och min älskling. Daniel. FAN vad jag saknar din famn! Jag kommer inte palla med detta längre till.
Jag måste få närhet. 30 mil är inte närhet. Ett telefonsamtal ger mig inte mer närhet heller.

GRÄV NER MIG...

Kommentarer
Postat av: Galna Mamman

kramar om Ska vi ta varann i hand och packa ihop och rymma ?

2008-11-12 @ 17:50:35
URL: http://galnafamiljen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0