Smått irriterad

Sonens pappa skulle ha kommit hit i helgen. Dök inte upp, vilket har lett till att han har en väldigt ledsen och besviken son som frågar efter sin far. Pratade med pappan igår och han skulle komma hit som idag istället. SMS:ade honom tidigt i morse och påminde honom. Inget svar. Försökte ringa under rasten. Inget svar. Ringde på hemvägen. Inget svar.

Så tog jag kontakt med sonens farmor, vid 16.30 ungefär, och frågade henne om hon hade hört något från honom. Och visst, de hade haft telefonkontakt under dagen. Hon sa att hon skulle be honom höra av sig.

Vid 18-tiden fick jag ett SMS: "Hej! Min mobil strular så ja hör ej ring signal lr sms. Såg allt nyss. Men hör av dig kl 19:00 då är jag ej upptagen."

Ringde upp vid 19-tiden. "Jag glömde visst bort att jag skulle komma. Vadå, komma nu? Nej det orkar jag inte."

Det vi ska gå igenom är sonens utredning angående den misstänkta bokstavsdiagnosen. Vi måste få ihop ett brev till läkaren. Tydligen inget viktigt.

Kommentarer
Postat av: Galna Mamman

Visst är det fantastiskt med föräldrar som engagerar sig i sina barn ... Ord är överflödiga.

2008-11-17 @ 20:53:36
URL: http://galnafamiljen.wordpress.com
Postat av: Anonym

Mamma eller pappa så tror jag att man älskar sitt barn, men i vissa lägen kanske man måste tänka efter, man kan kanske inte svara på en gång.Man måste tänka efter,man kanske har lite svårt att utrycka sig,kan tänkas vara ett handikapp. Svårt att uttala sig om den man älskar mest, sitt barn=Det gör ont när "andra duktiga" föräldrar uttalar sig om något dom inte vet ett dugg om.Man kanske förstår sitt barn mer än alla andra.

2008-11-18 @ 01:05:13
Postat av: Annika

Ja du vad ska jag säga... ännu en engagerad pappa som kan anslutad sig till klubben! Så tråkigt... vi hade samma visa här... sen eskalerade det helt... idag bor vi med larm & överfallsalarm.



Hoppas det löser sig för er!



kram kram

2008-11-18 @ 15:24:47
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0