Svar på frågor!

Frågor från Maria (ingen blogg):

Hej! Jag har läst din blogg ända sen du var på Aftonbladet och jag tycker den är skitbra eftersom du är så ärlig.
Kommer ihåg att du blev förföljd där oxå, är det samma person som håller på nu? Sen undrar jag hur det gick med han Christian har ni någon kontakt idag? Och juste, du har en jättesöt son också och du verkar vara supertrevlig! Kramiz

Svar: Jag vet inte vem det är som håller på och skickar kommentarer, men det utreds just nu av Polisen. Christian aka Pissnisse har jag ingen kontakt med, har raderat hans nummer och är glad att det blev som det blev, trots allt.
Tack för komplimangerna. =)



Frågor från Elina:

Hur gammal är din son? Är du förlåvad? Hur gammal var du när ditt barn föddes? När förlorade du oskulden? Gillar du att ha sex? När fick du mens? Puss <3

Svar: Sonen är 4 år. Jag är inte förlovad, inte än iallafall. ;) När sonen föddes var jag 23 år. Förlorade oskulden som 13-åring. Klart jag gillar sex, fast det är inget jag skriver ingående om på bloggen. ;) Jag var 13 när jag fick min första mens.

Fråga från
Michelle :

Vilken trevlig blogg, känns inte tillgjord utan bara naturlig! Sånt gillar jag. Jag ska prenumerera på din, om du vill får du gärna göra detsamma med min? Vore kul, och skulle uppskattas. Hoppas din Daniel kommer tillbaka snart (var han nu är).

Kram!

Svar: Vad kul att du vill prenumerera, du är jättevälkommen! Jag ska absolut kolla in din blogg lite närmre, var inne och kikade lite snabbt nyss och den känns klart tilltalande. =)
Daniel och jag bor 30 mil ifrån varandra. Han bor i vår hemstad och jag bor i Stockholm. Vi ses bara de helger vi inte jobbar, vilket är rätt tufft. Kram!


Om det finns fler som har frågor är det bara att ställa dem, så ska jag försöka svara efter bästa förmåga. =)

TACK för alla kommentarer!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe nopp, det är tyvärr inte jag :)

2008-11-27 @ 21:22:24
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Therese

Du har kanske sett på min blogg att jag länkat till dig i mitt senaste inlägg. Hoppas det är lugnt :)

Har du fått nån besökare genom min blogg?

2008-11-27 @ 23:24:32
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0