Tips till er som är intresserade av tävlingar!

Klickar du in dig för att du är sugen på min tävling?

Oavsett om du är med eller inte - håll koll på bloggen via Bloggkoll - se rosa loggan till vänster!

VARFÖR?

Jo det ska jag berätta!

Är du med i tävlingen kan du genom det viset hålla koll på när antalet deltagare har nått gränsen (30 st) och därmed vara beredd när dragningen sker.

Är du inte med i utlottningen av någon anledning så kanske nästa passar dig bättre. Det kommer att lottas ut allt från barnartiklar till skönhetsprodukter. Därför kan du också vara i behov av att hålla lite koll på mig. ;)

Så, klicka på rosa ikonen i vänster sidokolumn och börja prenumerera på min blogg du också!

Nu ska jag sova. ;)

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0