Bolibompa, då får man en stund över

Älsklingskorven sitter i sin fåtölj och kollar på Bolibompa. Då kan jag passa på att blogga lite. TV:n är bästa barnvakten. ;)

Vet inte om jag har så mycket vettigt att skriva om. Är fortfarande irriterad på sonens far, som inte svarar och inte hör av sig. Kevin försökte ringa sin pappa förut, men inget svar som sagt. "Pappa vill aldrig prata med mig" sa Kevin efteråt och var nära tårar.

Det gör ont...

Men vet ni? Idag är det tisdag. Det innebär att det snart är fredag och då kommer min Daniel hit!

Funderar över om det finns någon julmarknad som har öppnat i stan ännu. Vet ni något om det?

KRAM på er!


Kommentarer
Postat av: angelica

skansen

2008-11-19 @ 07:36:27
Postat av: Malin

skansen och gröna lund. Gamla stan vet jag inte när den är...

2008-11-19 @ 23:51:39
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0