UTLOTTNING - Vinn rabattkuponger på Libero-blöjor !

Fick av någon anledning hem rabattkuponger på blöjor från Libero som jag inte har någon användning för.
Dessa lottar jag nu ut!





* 1 kupong på 25kr som gäller vid köp av ett paket Libero Newborn

* 1 kupong på 50kr som gäller vid köp av 2 valfria paket Liberoblöjor

* 1 kupong på 10 kr som gäller vid köp av ett paket engångshaklappar eller engångsunderlägg


Samtliga kuponger är giltiga till 2008-12-31

TÄVLINGSREGLER:

Skapa ett blogginlägg om denna tävling där du länkar till min blogg. Lägg sedan en kommentar under detta inlägg med en länk till inlägget du just skapat.

Tävlingen pågår tills den uppnåt 20 tävlingsdeltagare. Dock längst till den 30/11.



LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med och tävlar, skulle passa fint då blöjor går åt som smör i solsken.



Har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/libero-1.html

2008-11-23 @ 21:59:28
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0