Vad har jag lagt mig i nu då?

Ibland blir jag så trött på mig själv. Har blivit indragen i nåt slags kärleksdrama. Mellan två personer bosatta i Finland av alla ställen. Det började med att jag bara av ren medmänsklighet informerade dem om att de skulle testa sig mot STD efter en viss liten incident.

Nu visar det sig visst att jag sitter på information som bevisar att tjejen varit otrogen. Och karln frågar ut mig. På engelska, bara det är jävla illa, jag kan ju inte engelska. Tjejen ljuger honom rätt upp i ansiktet. Han vet inte vad han ska tro. Jag är ju helt okänd för dem båda. Fan. Hade hon bara använt kådis när hon knullade runt så skulle jag ha sluppit den här karusellen.

Kaosets Gudinna var det ja. Använd kondom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0