*Host och snörvel*

Ja jag är förkyld. Feber har jag också men hoppas att skiten släpper så jag kan jobba imorgon. Alternativet är att släpa sig till läkaren för ett jäkla intyg och det är inte det lättaste att få en tid på den här vårdcentralen.

Nog klagat, det finns dem som har det värre.

Min eftermiddag har jag tillbringat i sängen tillsammans med ett jävla skitspel som heter Farm Town och finns på Facebook. VARNING - testa inte, du blir fast!!

Har förresten börjat fundera. Det finns en viss person som gör mig väldigt glad. Har blivit uppvaktad ett bra tag här men har inte  rivit muren. Muren står fortfarande fast men jag tror bestämt att han har lyckats öppna en liten glugg.

Men... och det här är ett stort men. Jag har fortfarande starka känslor för D. Och jag vill inte riskera att såra den här personen med att ge honom falska förhoppningar. Speciellt inte med tanke på att vi känt varandra i halva våra liv och till och med redan har varit en familj. (Ja nu undrar ni allt vem jag pratar om... ;) ) Men närhet lockar måste jag säga... hmm...

Förresten så vet jag att denna någon kikar in här ibland. Och du kommer också undra. För jag har inte gett några som helst vibbar om att intresse kanske finns. Och jag vet inte om du ska få reda på det heller. Det kan vara bäst att fundera lite på distans... Att inte låta dig veta... att låta mig själv känna efter ordentligt och kanske låta dig vara en fantasi.


Feberyrar vidare...



Kommentarer
Postat av: AmandaKling

Jag har fått influensa och tappat rösten totalt :/

2009-04-24 @ 07:28:46
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0