"Jag vet inte, vi får se, det märks..."

Jag fullkomligen AVSKYR sådana icke-besked.

Sitter här, har ont som fan i den växande magen. Är rädd men ändå inte. Ledsen så in i...

Vill du reda ut det här mellan oss? Jag vet inte, vi får se.

Vill du vara delaktig, ha kontakt under graviditeten? Jag vet inte, det märks.

Vill du vara en idiot resten av ditt liv? Kanske, vi får se.



Jag vet att du säger att jag valt att gå igenom det här själv (för att jag inte kunde förmå mig att göra abort), men jag har ONT och är LEDSEN.


Fan för dig. FAN FÖR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Allt jag vill ha är en kram. Någon som säger "det är ingen fara!" Någon som stryker mig på kinden, torkar bort mina tårar och ger mig en puss på näsan.


Jag vill att det ska vara DU din jävla idiot....




Så säger alla: Du är så stark Jenny, du är den starkaste personen jag känner.



FUCK YOU!!! Jag är inte stark. Ni skulle se mig nu... Snart dags för middag, är omvirad i täcket, har inte ätit på hela dagen och gråter som ett barn.

Över vad?????


ÖVER VAD? Kan någon svara på det????


Kommentarer
Postat av: Emman(msn)

exakt s¨å r d. .. hela inlägget så klockrent... mitt i prick

2009-05-18 @ 00:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0