Klag klag klag

Har fått höra att jag klagar väldigt lite, så jag tänkte passa på med ett riktigt tråkigt klagoinlägg.

Komplikationer hittills under graviditeten, i ordningsföljd:


* Blev dumpad

* Fick en kraftig blödning som gav med sig på någon timme men som höll i sig med småblödningar i 10 dagar. Var övertygad om att jag fick missfall men så var icke fallet. Fanns en teori om tvillinggraviditet men så var det inte visade det sig häromdagen. Har en lågt sittande moderkaka som kan orsaka blödningar.

* Illamående med kräkningar som gjorde att jag rasade i vikt. Blev sjukskriven och det tog tillslut även på...

* psyket som jag också blev sjukskriven för. Det blev för mycket med allt runtomkring.

* Graviditetsmigrän som yttrar sig i huvudvärk och ibland även synbortfall.

* Urinvägsinfektion med kraftiga sammandragningar som följd är vad jag "Iider" av just nu.

* Lätt foglossning men det är lugnt.




Har jag klagat tillräckligt nu?








Jobbar som vanligt trots alla krämpor. Livet blir vad man gör det till. ;-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

du ÄR otroligt stark, glöm inte det! :)

2009-04-07 @ 23:33:44
URL: http://pem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0