Nu är dagen äntligen här!

Efter en sömnlös natt är jag nu uppe och grejar. Den blivande pappan är påväg hit och jag ska försöka hitta kläder. Blir nog jeanskjol, leggings och någon snygg topp. Självklart ska stövlarna på också, mina heta, höga stövlar!

Funderade på mitt rosa linne ett tag, men det kanske inte är så passande med tanke på att det är ultraljud idag.

Kom fram till att det passar bättre på en viss annan. Ja jävlar vad man fick skratta igår. H*n har verkligen skitit i det blå skåpet. Eller pissat snarare, det är ju den personens grej.

Ni vet väl om att ett skratt förlänger livet och bättrar på magmusklerna? Fatta vad jag kommer leva länge, het som få med min tvättbräda. Mycket roligt är det som händer.

Ultraljud idag som sagt. SÅ SPÄND!!!!

Dags att sätta fart här innan han dyker upp!



Blev just påmind av en grej som hände för rätt så exakt ett år sedan. Jag och Filiduttan var och röjde på Café Opera och som vanligt fick jag en jobbig manlig stalker efter mig. Hela jävla kvällen var han efter. När jag tillsut skulle dra därifrån så kommer han och tar mig i armen och säger: "Jenny, please! You´re the most beautiful girl in Sweden. Please!"

Min första tanke, undrar om jag inte sa det också på knackig engelska: "Men fy fan vad patetisk du är, jag är inte intresserad. Lämna mig ifred!!"

Dagen efter fick vi se människan på Globens scen. Ja jävlar, där tappade man hakan vill jag lova. Och filiduttan  garvade så hon nästan  gjorde på sig.

Om det spelade någon roll när det visade sig att han var känd? Nej. En annan viss jävligt känd sliskig herre var också efter. Inte på stället, men innan. Han fick fetdissen. Mötte honom i hissen "Hi, how are you?" (full, finnig och äcklig). Jag tittade upp, såg vem det var, blev äcklad, sa: "Hi!" och gick sen därifrån. *ryser*


Kommentarer
Postat av: fili

Inte lätt hålla koll på alla superstars... tycker det bästa var då han beklagade sig från scen om Svenskan som dissat honom ha ha ha ha ha :P

2009-04-15 @ 10:02:26
Postat av: Kaosets Gudinna

Ja fili, allvarligt. Fy fan vad patetiskt... Jag hade dansat EN dans med människan och dagen efter stod han på scen och tillägnade mig en låt. Snacka om att jag bara ville sjunka under jorden...

2009-04-15 @ 10:06:57
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahahaha!

2009-04-15 @ 11:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0