Stöld på låg nivå

Har jag skrivit om när lille Leo fick hjärnskakning?
Iallafall. Jag och Kevin följde med Leo och hans mamma till akuten efter olyckan.

Kevin var lite lätt rastlös i väntrummet och fick syn på en sådanhär:






Precis. En läsk- och godisautomat. Hur reagerar en 4-åring när han ser en sån?
Jo. Det blir tjat. Han ska ha. Såklart.

Kevin ville ha cocacola, men jag tyckte inte att han skulle få det sådär mitt i veckan. Han stod lääääänge och kikade på automaten. Tillslut tystnade tjatet.



Mamma!!!! Jag fick ut en själv!!!



Kommentarer
Postat av: Marcela

Hahaha, vilken liten sötnos!

2009-04-16 @ 17:05:14
URL: http://mdiaz.blogg.se/
Postat av: filiduttan

ha ha ha ha ha ha ha :P

2009-04-16 @ 17:17:13
Postat av: Linda

Haha, barn är för roliga!

2009-04-17 @ 00:40:41
URL: http://hakuna.blogg.se/
Postat av: Jezara

Han e ju störtskön ju....

2009-04-18 @ 16:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0