Till Emma-Lou

Hon skriver:

"Fan att du inte ens kunde låta mig besöka min närstående i fred. Att du ville utsätta en nyopererad för våran konflikt är sjukt! Det här förlåter jag dig aldrig för!"


Jag svarar:

Ursäkta att jag, sonen och sonens pappa ville besöka sonens farmor och berätta hur hans utredning gått. Om jag visste att ers höghet var där hade jag såklart avstått. Tur att du hann därifrån innan jag dök upp eftersom du har extrema svårigheter med dig själv, så du slapp utsätta sonens farmor för intriger. Hon behöver inte mer av sånt och har fått ganska så mycket nog av dina påhitt och knepiga utfall. Världen kretsar inte kring dig.
 
Dessutom, kräver du verkligen att jag ska hålla koll på vart du är och vad du gör innan jag planerar in mina ärenden? Har du problem så är det upp till dig att anpassa dig efter dina svårigheter. Återigen - Världen kretsar inte kring dig och andra kan omöjligt ständigt anpassa sig efter dig.

Hon skriver:

"Det är nog mer än bara diagnos bipolär (manodepressiv) som ligger bakom dina sjuka fasoner!"

Jag svarar:

JA det håller jag med om fullständigt. Din paranoia!



Hon skriver:

"Om hon nu är så jävla rädd för att bli upprörd och därigenom få missfall (som hon också sa i telefon), varför ska hon då utsätta sig för att träffa mig?"
 
Jag svarar:

Ska jag gå runt och vara rädd för att träffa på dig, eller vad menar du? Jag klarar av att hantera mitt humör ganska så bra. Jag blir inte upprörd över dina knepiga påhitt och skulle knappast bli upprörd av att se dig, det är snarare skrattretande. Ska jag ta det där som ett hot eller vad?


Godnatt!



PS. Numret jag SMSade kan komma väl till pass. På allvar.

Kommentarer
Postat av: Miah

Ödsla inte energi på henne! De verkar som hon vill ha uppmärksamheten. Jag skulle inte ge henne den... :P

Kramar

2009-04-09 @ 06:08:11
URL: http://miahsblogg.blogg.se/
Postat av: Sabina

Väldigt bra svarat.

2009-04-09 @ 19:08:04
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: filiduttan

Jag har fått lära mig voodo. it works. :P

2009-04-10 @ 14:21:24
URL: http://filiduttan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0