Vårdag - Vår dag!





Dagen började med att vi åkte iväg till sonens läkare för näst sista fasen av utredningen.
Sonen var på riktigt gott humör!



Tågmuta - Godis som han aldrig öppnade. Godis får man bara äta på lördagar när man är hemma hos mamma och sonen är väldigt principfast. ;-)



Väl framme fick han syn på en hel massa polisbilar samt mopeder. Spännande värre!



Efter läkarbesöket gick vi och handlade lite jordgubbar som vi smaskade i oss.
Lite nyttigt måste man få i sig ibland också.



Vi åkte in till Kungsträdgården vilket är tradition för mig såhär den första vårdagen.
Där träffade vi Kim och Leo. Vi köpte varsin glass och göttade oss i solen.



Kevin fixade eget strössel.



Efter glassincidenten ville han hålla Leo. Visst fick han det! Se vad stolt han är. ;-)



Jag ville också hålla Leo. Det fick jag också. Se vad stolt jag är. ;-)




På hemvägen somnade Kevin i vagnen. Då passade jag på att fota hans nya "springskor"
som han valde helt själv. Hans gamla röda vinterstövlar ville han prompt lämna på affären.
Jag lyckades dock smuggla in dem under vagnen vid ett obevakat tillfälle.

Någonting som var väldigt konstigt var att man bara kunde prova EN sko.
Kevin var skitförbannad när vi skulle gå till kassan och betala. Han ville ju ha en till varje fot. ;-)


Det var vår dag!


Kommentarer
Postat av: Kim o Leo

Ja det var det verkligen och det var SUPER mysigt =D det får vi göra om snart, imorn vill säga ;-)

2009-04-01 @ 22:37:50
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Kristin

Superhärliga bilder! Hoppas att glassen gick att rädda!

2009-04-02 @ 16:01:20
URL: http://winnertaco.blogg.se/
Postat av: Annie

Härligt!!!

Själv har man jobbat och slitigt!!!

2009-04-02 @ 20:22:16
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: angelica

haha kreativ glass ;P

2009-04-07 @ 22:16:14
URL: http://angelicato.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0