Vilken jäkla kväll

En sak är säker. Till parken ska jag fler gånger i nyktert tillstånd. För fy vad jag fick skratta igår!

Kvällen började med att herr D kom förbi för att vi skulle prata. Direkt efter fick han köra mig till en annan herr D som jag skulle på förfest hos. Där var det tre karlar till och en fjärde dök upp under kvällen.

Sen bar det då iväg till parken. Där träffade jag på herr A bland annat, samt allas våran Christian. Ja jag skrattar fortfarande här.

Ragg fick jag så det räckte och blev över. Jag vill liksom inte ha någon karl. Det blev de allt varse.

Herr D var inne på toaletten, hade varit borta i kanske 5 sekunder. Då kommer sliskobert nummer 1 fram.

"Hej är allt bra ikväll?"

"Jodå det är väl kul"

"Ja vad snygg du är"

"Jaha. Tack."

"Ska vi dansa?"

"Nej tack jag har lite ont i ryggen."

"Jasså vad är det då då?"

"Jag är gravid!"

Sliskobert tittade lite längre ner (ögonen satt nämligen fästa vid mina bröst) och var borta på två röda. HAHA!!


Jag var dock allas flickvän den kvällen. Alla som känner mig som behövde få bort sliskiga brudar kom snabbt fram till mig och kramades och klappade mig på magen. Brudarna försvann också!


Alla utom EN...


En riktig silikonbrutta. Skitsnygg verkligen, men så blåst! Jag har varit med om mycket i mina dagar men inget slår henne. Jag lovar. Hon började flirta med två killar i vårt sällskap och verkligen kastade sig över dem, gnuggade upp tuttarna i ansiktet på dem och höll på. De var ju fulla och villiga och såg såklart sin chans. Där såg man verkligen vart killars hjärnor sitter.


Jag är ju inte den som håller käften. Sa till dem att hon var blåst som få, men att om de ville knulla så var det bara att köra på. OM de hade kondomer med sig. Ja, hon ville ha med sig båda hem. Karlarna förstod vinken och började genast jaga kådisar. Utan resultat.


Efter ett tag började ena killen nyktra till och började prata med henne. Eller försökte iallafall att föra en dialog. Men då slaknade den lille. Han sprang och gömde sig och ville ha hjälp att få bort henne. Så blåst var hon.

Citat från killen:

"Asså hon e ju skitsnygg, värsta MILFen. Men så öppnade hon käften. Jag vill bara få bort henne, hjälp mig!"


Tyvärr gick det inte så bra eftersom den andre killen fortfarande bara såg ett par stora tuttar framför sig. Men efter mycket om och men och efter mycket skällande från mig så fick jag in alla karlar i bilen. Och vad gör hon tror ni?


JO...


Hon tvingar sig in i bilen hon också, övertygad om att hon fick bli med hem. Hon frågade vid ett tillfälle varför jag var så dryg mot henne. Jag hade nämligen lite svårt att hålla mig för skratt. Jag sa vad jag tyckte. "Du är 28 år, har två barn och beter dig som en hora. På allvar. Jag tycker synd om dig." David instämde och hon fick för sig att vi var religiösa. Ja jävlar...


Det tog sin lilla stund innan vi kunde klämma ur henne vart hon bodde så vi kunde få hem henne. Men tillslut så kom vi hem och killarna tackade så mycket för att jag räddade dem. De höll med om att hon var rätt... blåst.

Det är roligt att gå ut nykter!


Kommentarer
Postat av: AmandaKling

Haha ja tänk va kul man kan ha som nykter :)

2009-04-11 @ 12:09:08
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: anna

Nu är jag nyfiken, är den blåsta människan nån man känner?:-)

2009-04-11 @ 14:32:20
URL: http://strawberrrry.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Du är 28 år, har två barn och beter dig som en hora. På allvar. Jag tycker synd om dig."



Du om 6m?

2009-04-11 @ 17:31:04
Postat av: Kim o Leo

Haha man kan bli underbart ärlig som nykter också har jag hört =D

2009-04-11 @ 20:38:14
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0