25 dagar kvar

BM-besöket idag gick bra. Allt såg helt okej ut. SF-måttet ligger på 35, straxt över mittlinjen på kurvan. Där har jag legat ett tag nu. Trots det känner jag mig inte som någon flodhäst än. Förutom på nätterna då, när man ska i och ur sängen, eller vända på sig. Då är det tungt.

Nästa vecka blir det ny Hb-koll. Har bytt järntabletter som jag klarar av att ta rätt dos av dagligen, så jag hoppas på en liten höjning där. Egentligen vill de ge mig sprutor, men eftersom de kostar skjortan så väljer jag att skippa dem tillsvidare. Jag menar, 900:- för fem ampuller. Jag behöver tolv ampuller för att komma upp i rätt nivå. Känns sisådär.

Hade en väldigt jobbig natt igen med mycket förvärkar. Fick dock sova en stund på förmiddagen när Kevin var på dagis. Det var  skönt!

På grund av vissa misärer kan vi inte vara hemma i helgen. Men jag tar med mig datorn. Och tänk inte ens tanken att göra inbrott. Grannen har stenkoll. ;)


KRAM


Kommentarer
Postat av: filiduttan

Hoppas du får en lugn helg utan hot från idoterna i Huddinge.

2009-08-21 @ 17:02:52
Postat av: jezara

Vad händer egentligen?

Du måste uppdatera mig.Kram

2009-08-21 @ 19:07:50
Postat av: Annie

Vad é de som händer vännen ?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0